Əziz sərnişinlər,
Şirkətimiz 200-ə yaxın BakıKart terminalını idarə edir, onların böyük əksəriyyəti Bakı Metropoliteninin stansiyalarında yerləşir. Bütün cihazlar gündəlik yoxlanılır və 24/7 texniki nəzarət altındadır ki, bu da mümkün nasazlıqları tez bir zamanda müəyyən etməyə və aradan qaldırmağa imkan verir. Bundan əlavə, BakıKart kartlarının balansı 2500-dən çox MilliÖn terminalı vasitəsilə doldurula bilər ki, bu da sərnişinlərin bu xidmətdən istifadə imkanlarını xeyli genişləndirir. Qeyd olunan terminallarda metal pul nişanlarının (qəpiklərin) qəbulu funksiyasında müvəqqəti texniki nasazlıq yaranmışdır. “K Group” MMC dərhal avadanlıq istehsalçısı ilə əlaqə saxlayıb və mühəndis dəvət edib. Baxışlar keçirildikdən sonra mövcud texnikinasazlıqların aradan qaldırılması məqsədilə, təcili ölçülər götürülüb. Terminalların metal pul nişanlarının qəbulu üçün ehtiyat hissələri sifariş olunub, onların ölkəyə gətirilməsi və quraşdırılması yaxın bir zamanda gözlənilir. Qeyd etmək lazımdır ki, mövcud olan texniki nasazlıqlar tək-tək hallardır və ümumi şəbəkə xarakteri daşımır. Nəzərinizə çatdırmaq isdərdik ki, bütün metro stansiyarının giriş hissəsində metal pul nişanlarının qəbulu funksiyasını təmin edən terminallar olub və hal hazırda mövcuddur.
BakıKart terminallarından intensiv istifadə olunur. Terminalların hər birində hər gün minlərlə əməliyyat həyata keçirilir. Eyni zamanda, sərnişinlər tərəfindən terminallara zədələnmiş və ya yararsız əskinasların daxil edilməsi halları tez-tez müşahidə olunur ki, bu da onların fəaliyyətinin sabitliyinə mənfi təsir göstərə bilər. Odur ki, texniki səbəblərdən terminallarda nağd pul ilişməsi mümkündür və bunu istisna etmək olmaz. Ancaq belə nasazlıqlar baş verərsə, onlar dərhal aradan qaldırılır. Pul vəsaitinin (əskinasların) qaytarılması mütləq qaydada Müştəri Xidmətləri Mərkəzləri tərəfindən həyata keçirilir.
BakıKart terminalları normal ştat rejimdə işləyir. Terminal şəbəkəsinin fəaliyyətində hər hansı sistem nasazlığı müşahidə olunmur. Kartların balansının artırılması və digər zəruri əməliyyatların icrası üçün daim işlək vəziyyətdə olan terminallar mövcuddur. Bundan əlavə, şəhər ərazisində nağd vəsaitlə nəqliyyat kartlarının balansının artırılması üçün MilliÖn terminalları mövcuddur. Həmçinin BakıKart sistemi vasitəsilə BakıKart, BirBank, M10 mobil tətbiqləri və bakikart.az saytı üzərindən nağdsız qaydada kart balansını artırmaq mümkündür. Qeyd olunan tətbiqlər vasitəsilə QR bilet ilə ödəniş imkanı da mövcuddur.
Sərnişinlərin yaranan hər hansı sual və ya müraciətləri olduğu təqdirdə *4343 Çağrı Mərkəzinə zəng etmələri, bakikart.az rəsmi internet saytı və ya Bakıkart mobil tətbiqi vasitəsilə müraciət etmələri mümkündür. Həmçinin, sərnişinlər “28 May” və “20 Yanvar” metrostansiyalarında yerləşən Müştəri Xidmətləri Mərkəzlərinə də yaxınlaşa bilərlər.
Yaranmış narahatlığa görə üzr istəyirik və anlayışınıza görə təşəkkür edirik.